„Julia Janus”: Baltiškas dizainas patraukė ir japonų dėmesį

Gegužės pradžioje Lietuvoje gerai žinomi mados ir gyvenimo būdo namai „Julia Janus“ savo socialinio tinklo Facebook paskyroje pasidalino linkėjimais iš Tokijo bei intriguojančia nuotrauka, kurioje japonų ledo ritulio žaidėjas Naoki Kaneko regimas vilkintis „Julia Janus“ kolekcijos vyrams rūbus. Susidomėjęs „BalticAsia“ kolektyvas nusprendė išsiaiškinti už šios fotografijos slypinčią istoriją ir susiekė su pačiais „Julia Janus“ mados namais, kurie maloniai sutiko papasakoti daugiau.

„Naoki Kaneko žaidė Vilniaus ledo ritulio komandoje.* „Julia Janus“ viešųjų ryšių asistentė Marija yra didelė ledo ritulio gerbėja, jos draugai žaidžia būtent toje pačioje komandoje kaip ir Naoki. Taip jie ir susipažino.“ – „BalticAsia“ pasakojo „Julija Janus“ komunikacijos vadybininkė Eglė Tranaitė.  „Prieš grįždamas namo į Japoniją jis ieškojo vietinių dizainerių darbų, kuriuos parvežtų šeimai ir draugams. Marija pakvietė apsilankyti „Julia Janus“ parduotuvėje, kur Naoki ne tik rado rankų darbo keramikinių indų, natūralaus bičių vaško žvakių dovanų, bet ir pats apsirengė nuo galvos iki kojų su naujausia Julia Janus kolekcija.“

„Julia Janus“ taip pat atskleidė, kad mados namai neseniai pradėjo bendradarbiauti su užsakovais iš Tekančios saulės šalies. Šio prekės ženklo kūrinių jau galima įsigyti Kobės mieste, o ateityje yra galvojama ir apie aktyvesnius žingsnius Japonijoje:

„ „Julia Janus“ savo bendradarbiavimą su užsakovais iš Japonijos pradėjo dar pernai, kai mados parodoje Paryžiuje mūsų demonstruojama kolekcija susidomėjo verslininkė iš Kobės miesto. Nuo tada ji ne kartą užsakinėjo mūsų rūbų savo parduotuvei, motyvuodama tuo, kad minimalistinės stilistikos rūbai japonėms klientėms ypač patinka. Mūsų modelių ir šiuo metu galima įsigyti jos parduotuvėje „Saijo shop“. Ne kartą pristatydami savo kolekcijas tarptautinėse parodose pastebėjome, kad japonai yra ypač atsargūs klientai, kurie labai vertina švarius, detalėmis neperkrautus, gan įmantrių kirpimų, natūralių spalvų modelius, – būtent tokius, kokiais ir garsėja mūsų prekės ženklas. Todėl nenuostabu, kad parodose iš japonų sulaukiame ypatingo dėmesio. Kol kas didelių užsakymų į šią šalį nesiunčiame, bet neabejojame, kad laikui bėgant užsirekomenduosime kaip patikimi partneriai, ir japonų atsargumą pakeis tvirta partnerystė.“

13151867_10157172646460157_7111910611597957478_n

Buvęs Vilniaus ledo ritulio komandos „Hockey Punks” legionierius iš Japonijos Naoki Kaneko susižavėjo „Julia Janus” vyrams skirtos kolekcijos rūbais.

„Julija Janus“ yra mados ir gyvenimo būdo prekės ženklas skirtas moterims ir vyrams. Ženklas save apibrėžia kaip baltiško, šiaurietiško dizaino ir gyvenimo filosofijos šalininką, ir teigia esantis orientuotas į laisvą, gyvenimu besidžiaugiančią miesto sielą. „Julija Janus“ neapsiriboja vien rūbu dizainu – bendradarbiaudami su įvairiausiais skirtingų sričių menininkais mados namai klientams siūlo unikalius odos dirbinius, aksesuarus, papuošalus, stalo interjero detales. Ypatingą dėmesį „Julia Janus“ skiria mados ir maisto kultūros sintezei – bendradarbiaudamas su žymiausiais Šiaurės šalių maisto kūrėjais, šis ženklas kolekcijas pristato stilizuotoje virtuvės-valgomojo erdvėje, leidžia bendras mados ir maisto knygas.

 

JJ fall/winter 2015

JJ fall/winter 2015

JJ fall/winter 2015

JJ fall/winter 2015

Julia Janus 2015 metų rudens/žiemos kolekcijos modeliai

* 2015–2016 metais Naoki Kaneko kaip legionierius žaidė Vilniaus ledo ritulio komandoje „Hockey Punks“.

Nuotraukų šaltinis – „Julia Janus”.

Autorius: Roberta Mikailionytė

Japonologė, baigė lyginamųjų Azijos studijų programą Vilniaus universitete, metus laiko, pagal Japonijos vyriausybės programą, studijavo Japonijoje, Tohoku universitete. Baigusi studijas bendradarbiauja su Vilniuje įsikūrusiais „Japonų kultūros namais“, veda japonų kalbos paskaitas, dirba vertėja, prisideda prie su Japonija susijusių projektų įgyvendinimo. Domisi bakumatsu laikotarpio istorija, nepriklausomu Azijos kinu, Tohoku regiono kultūra.

Pasidalink šiuo straipsniu